Typo3 Support Specialist

Van migratie en systeemkoppelingen tot support,
als Typo3 specialist staan wij voor je klaar.

Upgrades en updates

  • Updaten typo3
  • Updaten extensies
  • Upgraden website
  • Upgraden webshop

Uitbreidingen en aanpassingen

  • Koppelingen systemen
  • Toegankelijkheid verbeteren
  • Maatwerk uitbreidingen
  • Template aanpassingen
w

Typo3 support

  • Incompatibiliteitsproblemen
  • Beveiligingsproblemen
  • Website backup
  • Website hosting
  • Ondersteuning
marko-portret-klein

Strategisch en
technisch advies

Marko van den Berg

Dit mag je van ons verwachten

Bij Website Support Center hechten wij waarde aan professionaliteit,
kwaliteit en transparantie. 

  • Op werkdagen binnen 2 tot 4 uur reactie.
  • Uitgebreide mogelijkheden voor maatwerk.
  • Toegang tot een urenoverzicht van werkzaamheden.
  • Volledige ondersteuning en advies bij onderhoud.

Werkwijze

Meld je Typo3 uitdaging, vraag of probleem bij ons via ons ticketsysteem, e-mail of telefonisch. Zo kan je team altijd bij ons terecht voor vragen en ondersteuning wanneer dit nodig is. Afhankelijk van je hulpvraag zetten wij de vraag uit bij de juiste experts. Reactie mag je van ons binnen 2 a 4 uur verwachten.

Vervolgens maken wij heldere afspraken over de uit te voeren taken. Online kan er worden meegekeken en akkoord gegeven worden op aanpassingen. Maandelijkse Typo3 support nodig? Wij voorzien wij je van uitgebreide rapportages bij checkups en maandelijks onderhoud. Zo weet je altijd waar je aan toe bent.

Afspraken

Middels een Typo3 Service Level Agreement worden er duidelijke afspraken vastgelegd. Zo worden er o.a. afspraken gemaakt over de geleverde diensten, de kwaliteit hiervan en het aantal uren.

Uren kunnen vervolgens middels een strippenkaart worden ingekocht. Zo betaal je nooit meer dan je hebt ingekocht. Wanneer de strippenkaart bijna op is, geven wij je een seintje zodat je de keus kan maken om een nieuwe strippenkaart te kopen.

Daarnaast berekenen wij tevens kosten op basis van nacalculatie.

f

Typo3 Maatwerk

Uitgebreide maatwerk mogelijkheden

  • Koppeling met verschillende systemen
  • Filtersystemen voor Typo3
  • Plugins met maatwerk functionaliteit

Klant aan het woord

Janssen de Jong Bouw

“Montix beheert al jaren naar tevredenheid onze websites onderhoudplus.nl en janssendejongbouw.nl. In principe houden we zelf onze websites actueel, maar als het iets te ingewikkeld wordt of bij tijdgebrek, staan ze altijd klaar om ons te helpen.”
janssen-de-jong-case-montix

Met trots werken wij o.a. voor:

logos-zwart-wit-montix
logos-zwart-wit-montix

Professionele hosting
Typo3 websites

Typo3 hosting is al beschikbaar vanaf €350,-

Typo3 Hosting

350,-

Bevat o.a.

  • Wekelijkse updates
  • Actie bij incompatibiliteit
  • Monitoring op hacks
  • Monitoring op blacklisting
  • DDOS aanvallen worden omgeleid
  • Monitoring op snelheid
  • Optionele optimalisatie website dmv caching-systeem

Aanpak van de Typo3 helpdesk

1: Bepalen Typo3 support

Heb je Typo3 support nodig? Heb je een technisch probleem of wil je juist je website laten optimaliseren of uitbreiden? We gaan eerst kijken naar je wensen en vragen, hoeveel tijd benodigd is voor de oplossing en welke kosten dit met zich meebrengt.

2: Benodigde toegang tot de site regelen

Er zal eventueel een extra gebruiker moeten worden aangemaakt, toegang tot de core installatie gegeven worden en er moet bekeken worden of eventueel overleg met de host nodig is om overige zaken te regelen.

 
3: Vraag oplossen

Op een afgeschermde omgeving of middels preview lossen wij de de Typo3 support vraag op.

4: Na akkoord live zetten

Pas na het definitieve akkoord gaat het live. Daarvoor kan in preview modus of in een afgeschermde omgeving worden gewerkt.

5: Advies voor vervolg

Op basis van wat er is uitgevoerd qua typo3 verbeteringen en oplossingen zal een advies gegeven worden hoe dit de volgende keer voorkomen kan worden.

typo3 support

Typo3 support

Typo3 is een complex CMS (content management systeem) dat vraagt om een professionele aanpak, het liefst via een betrouwbare partner die je op alle vlakken kan helpen en eventuele vragen kan beantwoorden. Zowel de techniek als het gebruik van Typo3 geven veel mogelijkheden om een uitgebreide, eventueel meertalige of met een intranet uitgebreide website op te bouwen.

Website Support Center is de aanwezen plek om jouw vragen te stellen wanneer je Typo3 support nodig hebt. Van data migratie en systeemkoppelingen, tot onderhoud en ondersteuning. Bij onze Typo3 helpdesk kun je al je Typo3 vragen kwijt. Daar waar wij je niet direct van een antwoord kunnen voorzien, zetten wij je hulpvraag door naar de betreffende specialisten waarna je een concreet antwoord krijgt waar je mee verder kunt.

Strippenkaart

Wanneer je direct ondersteuning nodig hebt maak je het beste direct gebruik van onze strippenkaart. Hiermee bepaal je zelf het aantal uren dat aan support kan worden afgenomen. Zo betaal je nooit meer dan je aan uren hebt ingekocht. Er zijn verschillende strippenkaarten (aantal uren). Wij beantwoorden vervolgens vragen en waar nodig lossen wij problemen op en/of voeren wij zaken uit.

Typo3 maatwerk

Wil je een website deels of helemaal op maat laten aanpassen? Op basis van hetgeen er momenteel al draait kunnen wij eventueel verder bouwen of alternatieven aanbieden. Wij nemen jouw eisen en wensen hierin mee. Neem contact met ons op om de mogelijkheden samen te bespreken.

Koppeling van systemen

Maak je al gebruik van systemen of andere tools waarmee je het sales en/of aankooptraject beheerd, dan kun je de aanvragen die vanuit de website binnenkomen prima hiermee koppelen. Veelal hebben deze systemen een koppel-mogelijkheid (API) zodat dit ook niet al te kostbaar hoeft te zijn en je tijd kunt besparen. Van koppelingen met productinformatiesystemen tot externe databronnen koppelen: wij regelen het graag voor je.

Typo3 Workshop

Weet jij welke versie van Typo3 je momenteel gebruikt? Welke plugins jouw website meer functionaliteit bieden en welke nieuwe versies daar beschikbaar voor zijn?
Naast de veiligheidsissues ontwikkeld Typo3 zich steeds verder: vooral op behoefte van de gebruikers. Door zijn sterke structuur en overzichtelijke beheer is Typo3 nog altijd een zeer populair web-CMS. Met name voor grote, omvangrijke websites of bij meertalige websites is deze CMS de juiste keus.

Maak jij al langer gebruik van Typo3 maar gebruik je het niet dagelijks? Dan is een Typo3 cursus wellicht iets voor jou! Montix helpt je graag verder.

Workshop typo3 basis

Geregeld geven wij workshops voor diverse onderwerpen om je verder te helpen. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten zoveel mogelijk zelfstandig aan de slag kunnen. Tijdens de Typo3 basis cursus behandelen wij alle belangrijke punten zodat jij het beste uit je typo3 website kan halen. Denk hierbij onder andere aan de volgende onderwerpen:

  • Basisvaardigheden bediening CMS
  • Omgaan met afbeeldingen
  • SEO van jouw content
  • SEO van jouw sitestructuur
  • Gebruik van formulieren

Workshop typo3 +

Wij bieden ook een Typo3 workshop voor ervaren gebruikers. Tijdens deze Typo3 cursus richten wij ons op nieuwe ontwikkelingen zodat je aan de slag kan met je website en deze maximaal kan benutten voor betere resultaten. Denk hierbij onder andere aan zaken zoals:

  • Conversiemogelijkheden binnen jouw website
  • Formulieren optimaliseren voor meer gebruikersgemak
  • Google analytics doelpaden instellen
  • A/B testen van enkele pagina’s

Typo3 workshop op maat

Heb je een aantal vragen die je specifiek beantwoord wilt hebben of loop je steeds tegen hetzelfde probleem aan? Een korte maar krachtige workshop op maat waarbij we jouw vragen rondom Typo3 doorlopen helpt je dan snel weer op weg. Alles is mogelijk tijdens onze Typo3 cursus.

Typo3 Onderhoud

Om bij te blijven met de website is het van belang dat het CMS wordt doorontwikkeld naar de steeds veranderende behoefte. Dit wordt gedaan door een groot internationaal team dat de trends op dit gebied in kaart heeft en doormiddel van vernieuwingen in typo3, het CMS steeds op de nieuwste stand brengt. Daarnaast is het van belang om hackers zo min mogelijk kans te geven, door het systeem zo veilig mogelijk te houden. Dit gebeurt bij software met veiligheidsupdates: de security patches. Dit zijn kleine verbeteringen die nieuw ontdekte gaten in de software dichten.

Check-up

Werkt de website nog naar behoren? Hoe staat de beveiliging ervoor? Is de snelheid nog goed genoeg? En hoe scoort jouw website op SEO technisch gebied? Is de nieuwste Typo3 versie geïnstalleerd? Wij kijken en denken graag met je mee doormiddel van een Typo3 check-up.

 

Typo3 support in Twente

Ben je specifiek op zoek naar een betrokken Typo3 helpdesk in Twente? Dan ben je bij Website Support Center op het juiste adres. Wij zijn in Enschede gevestigd. Hoewel wij in heel Nederland Typo3 ondersteuning bieden, kan het fijn zijn om een Typo3 expert in de buurt te hebben in geval van nood, of persoonlijk overleg.

Met de juiste Typo3 ondersteuning gaat jouw website zich onderscheiden. Je doelgroep wordt precies zo bedient zoals zij dat verwachten en liefst nog een tandje meer! Onze Typo3 helpdesk helpt je graag verder.

Typo3 Support nodig?

Wij adviseren je graag

Neem contact op

reCAPTCHA is required.