Doorgroeien met jouw WordPress Webshop!

Ja, help mij optimaliseren

Drie groeikansen:

webshop-kassasysteem-verbeteren

Functionaliteiten

  • Koppeling met ERP
  • Koppeling met kassasysteem
  • Andere betaalmodule
  • Betere factuur
seo-optimalisatie-wordpress

Usability

  • Beleving verbeteren
  • A/B testen
  • Gebruikerstest
  • Aanpassen pagina-indeling
mobile phone

SEO optimalisatie

  • SEO analyse
  • Optimaliseren trefwoorden
  • Technische seo optimalisatie
  • Content seo optimalisatie

Deze klanten gingen je voor

landgoed-de-holtweijde

Landgoed de Holtweijde

jajo project

Janssen de Jong bouw

carlinas project

Carlina's restaurant

Aanpak

Stap 1: Is je doelgroep helder?

Heb je al helder wie jouw product of dienst nodig heeft? Kun je 3-5 personen omschrijven die typisch jouw klant zouden kunnen zijn? Dit helder neerzetten geeft de focus voor de stappen hierna.

Stap 2: Zoekwoorden lijst bepalen

De juiste zoekwoorden bepalen. Zoekwoorden die ook daadwerkelijk door jouw doelgroep worden gebruikt en zoekwoorden met voldoende zoekvolume om ook daadwerkelijk verkeer naar je site te krijgen!

Stap 3: Strategie bepalen

Hoe ga je je doelgroep naar je site sturen, hoe verleid je bezoekers om juist bij jou te kopen? Ken je je usp’s en ubp’s? Met de juiste mix kan je jouw doelen bereiken.

Stap 4: Website optimaliseren

Waar zitten de knelpunten op dit moment? Is dat de laadtijd van de gehele site of haken teveel kopers af in het bestelproces? Is de productinformatie optimaal voor de klant? Stroomlijnen met als resultaat voor jou een beter proces en voor de bezoeker een betere beleving van de gehele shop!

Stap 5: Meten = weten

Wekelijks of tenminste maandelijks monitoren wat de veranderingen zijn in resultaat en gedrag. Alleen door te meten weet je wat er verbeterd kan worden.

Stap 6: Concrete resultaten verbeteren

Heldere to-do lijsten voor iedereen zodat jouw WordPress webshop continue wordt verbeterd en uitgebouwd. Meer verfijning zorgt voor een steeds betere beleving!

google-optimize

A/B testen met Google Optimize

Google heeft zijn tools waarmee jij jouw website kunt verbeteren uitgebreid en blijft deze uitbreiden. Middels een nieuwe tool, Optimize, kun je nu onder andere A/B testen met Big Data. Middels deze nieuwe tool kun je wat je vroeger kon met VWO of Optimizely. Door de grote hoeveel heid data die Google al beschikbaar heeft, maar vooral door de wijze waarop ze met data weten om te gaan, zijn zij in staat om een tool te leveren die de andere ver achter zich laat qua resultaten.

Aan de slag met 's werelds beste tooling

moz
woocommerce-starten
divi-theme-logo
Google Analytics
google-search-console
wordpress-tool
yoast
google-optimize

Ja, ik wil doorgroeien met mijn webshop!

reCAPTCHA is required.

Meer voor jouw WordPress Webshop

Google shopping koppelen

Koppel je webshop met Google Shopping Je budget en daarmee je vertoningen beheer je met je Google AdWords account. WooCommerce laat zich middels een plugin prima koppelen aan Google Shopping. Wil je meer of afwijkende instelmogelijkheden, dan is deze...

Lees meer